1 i går51 tjocka Garaget Garderoben Hemmet Kroppen Passet Sinnet Strupen
Rolls-Royce fräschar upp sin identitet Emblemet bara för bilarna
Rolls-Royce fräschar upp sin identitet

Rolls-Royce är ju ett lyxigt märke och då måste man ju ha en bra identitet även på andra ställen än bilarna. Bolaget, som ju ägs av BMW, har nu fått en ny och uppfräschad sådan och en sak som förändras är att det emblem som sitter på bilarna från och med nu bara ska synas på just bilarna. Istället kommer man att använda RR som det ser ut nedan i tryck, på internet och i sociala medier.

Även The Spirit of Ecstasy får sig en uppfräschning och kommer inte att vara lika detaljerad. Det klassiska kännetecknet kommer även att användas i olika bakgrunder.

Sinnet, Design, rolls-royce, profil
88kg 0 Roger Åberg Roger Åberg
tis. 25 aug 2020, 19:06
Rolls-Royce fräschar upp sin identitet Emblemet bara för bilarna
88kg
0