m
a
r
3 i dag4 i går70 tjocka Garaget Garderoben Hemmet Kroppen Passet Sinnet Strupen

Loreen släpper ny låt
Walk With Me

Det är nu omkring två år sedan som artisten Loreen senast släppte något nytt men nu är hon tillbaka igen med låten Walk With Me. Det är en tolkning av en Julia Jonas låt och man har tagit fram den till Ellos kampanj "Made by Women". Loreen lovar att det kommer mer musik snart. Tumnagel
79kg
+
Bobby Green
0

Breitling återlanserar Avenger-kollektionen
Klockan för samtida flygäventyrare

Klocktillverkaren Breitling återlanserar nu kollektionen Avenger som först såg ljuset 2001. Klockan är inspirerad av företagets luftfartsarv och framtagen för samtida flygäventyrare. I kollektionen finns sju stycken olika klockor med olika färgteman och design. Några priser har vi tyvärr inte fått. Frontar kampanjen gör astronauten Scott Kelly, Rocío González Torres som är befälhavare i det spanska flygvapnet och Luke Bannister som är världsmästare i drönarpilot med XBlades Racing. Läs mer på länken nedan. Tumnagel
86kg
+
Bobby Green
0

Polo Ralph Lauren lanserar nytt
En uppföljning till Stadium

Den 26 september kommer Polo Ralph Lauren att släppa den nya kollektionen Indigo Stadium. Det är en uppföljning på Stadium från 2017 som tolkade uniformerna som användes under sommarspelen i Barcelona 1992. De nya grejerna har fokus på färgen indigo, nostalgiska tvättar och denimdetaljer. Frontar kampanjen gör Taisuke som är en av Japans stora stjärnskott inom modern dans. Priserna sträcker sig från 1100 kronor (kepsen) till 3900 kronor (denimjackan). Tumnagel
37kg
+
Bobby Green
0

Vikbara solglasögon med utbytbara linser
Går att tracka med GPS

Wolt är inte bara namnet på en utkörningsapp för mat, utan även på ett svenskt solglasögon-märke som nyligen lanserade en kampanj på Kickstarter. De är vikbara, har linser som är enkla att byta ut och går att tracka med GPS så att du aldrig ska tappa bort dem. Dock är inte GPS:en inbyggd i brillorna utan det ligger en liten manick i fodralet som står för den biten. Man har sökt 150.000 kronor och har i skrivande stund nästan fått in 200.000. Glasögonen kostar från 160 kronor paret och beställer man nu ska man få de levererade i oktober. Tumnagel
76kg
+
Bobby Green
0

Vackert animerad Egg McMuffin
Hungrig?

Designern Matthieu Braccini jobbade tillsammans med TBWA på en kampanj för McDonaldx27s Egg McMuffin. Man tog fram 15 stycken olika GIFs och här får vi se alla samlade i ett klipp. Läs mer om projektet på länken nedan. Tumnagel
94kg
+
Bobby Green
0

Heinz-flaskor med Ed Sheerans tatuering
Det senaste i reklamkampanjen

Ed Sheeran älskar verkligen ketchup och i synnerhet den som kommer från tillverkaren Heinz. I sin senaste kampanj trycker Heinz hårt på detta och nästa grej är att flaskorna kommer att prydas med samma tatuering som Ed har på armen. Det finns endast 150 stycken av dessa och alla är signerade. För att få en måste man vinna i en tävling eller så kan man vara med och buda på en auktion i London som äger rum ikväll. Pengarna som dras in kommer att skänkas till välgörande ändamål. Tumnagel
-50kg
+
Bobby Green
0

Perfekta täcket för dig som reser
En hög med bra funktioner

The Layover är ett täcke för dig som reser. Det är, så klart, ett täcke och det är byggt som en sovsäck. Det är alltså stort och skönt, men får plats i en liten påse. En påse som fungerar som kudde när täcket är nertryckt i det. Utvecklat har täcket plats för dina fötter så att de mår extra bra, dina händer så att de håller sig varma och dina prylar med en ficka. Smart och härligt. Prislappen ligger på 99 dollar och man kör just nu en Kickstarter-kampanj som har dragit in över 5 miljoner kronor. Tumnagel
87kg
+
Roger Åberg
0

Se världen som den vore en Wes Anderson-film
Nya solglasögon fixar

De flesta solglasögon gör världen lite mörkare. En del har roligare färger, men få är speciellt genomtänka. Solglasögonfirman Tens tänker till och nu släpper de solglasögon som har linser som gör världen som om det vore en Wes Anderson-rulle. De kör just nu en Indiegogo-kampanj som har övertecknats med 900 procent och de har levererat förut. Prislappen ligger på dryga 800 kronor. Tumnagel
106kg
+
Roger Åberg
0

Möt David Bowie och familjen Obama
Kampanj från Innis & Gunn

Be You. Stay Original är namnet på en ny kampanj från det skotska bryggeriet Innis & Gunn. Med den vill man lyfta historier om hur livet är som mindre spelare. Enligt bryggeriet är det inte de man tänker på när man tänker på öl, och de vill man såklart ändra på. Bland annat genom att låta oss träffa David Bowie och familjen Obama i dessa två klipp. Jag vet själv hur det är att ha en namne, eller två. Tumnagel
126kg
+
Bobby Green
0

Pride-kollektion från Polo Ralph Lauren
Välj mellan fem stycken plagg

Polo Ralph Lauren presenterar nu en Pride-kollektion man tagit fram tillsammans med Stonewall Community Foundation. Freeskier-stjärnan Gus Kenworthy frontar kampanjen tillsammans med flera andra gay-ikoner inom olika världar. En del av inkomsten från försäljningen ska gå till olika LGBTQIA+-organisationer. I kollektionen finns fem stycken könsneutrala plagg för barn och vuxna - pikétröja, hoodie, t-shirt, keps och väska. Priser och mer information finns på länken nedan. Tumnagel
71kg
+
Bobby Green
0

H&M presenterar Stranger Things-kollektion
80-talet ftw!

H&M presenterar nu ett samarbete med Netflix på temat Stranger Things. Självklart handlar det då om att färdas tillbaka till det glada 80-talet och allt i kollektionen cirkulerar kring Hawkins Community Pool som figurerar i den populära TV-serien. Det finns badkläder, flipflops, t-shirtar, skjortor och annat som alla ska osa rätt årtal och tema. Frontar kampanjen gör bland annat skådespelaren Dacre Montgomery som spelar Billy Hargrove i serien. Allt släpps den 23 maj. Visa det här inlägget på Instagram H&M x Stranger Things collection available May 23rd. @hm #hm #strangerthings #ad Ett inlägg delat av Dacre Montgomery (@dacremontgomery) 8 Maj 2019 kl. 5:01 PDT Tumnagel
131kg
+
Bobby Green
0

Led-skyltar som du klickar ihop
Nya färger från Spellbrite

Spellbrite tillverkar LED-skyltar som du kan klicka ihop och bilda olika ord med. Nu presenterar de tre stycken nya färger som lanseras via Kickstarter där man söker motsvarande 95.000 kronor. I skrivande stund och med 23 dagar kvar på kampanjen har man dock redan lyckats skrapa ihop över 460.000 kronor. Kanske något att ha i skyltfönstret på din butik? Eller varför inte i garaget? Eller badrummet? Som vanligt är det endast fantasin som sätter gränserna, och din humor för vad du kommer att skriva med dessa. Tumnagel
92kg
+
Bobby Green
0

David Hasselhoff frontar badkläder
Nytt från Happy Socks

Happy Socks har tagit fram en ny kollektion med badkläder och andra saker som tillhör badandet - exempelvis handdukar och tofflor. För att fronta kampanjen har man valt att ta in David Hasselhoff - en person som vi vet har en lång erfarenhet av badbyxor. Badbyxorna kostar mellan 499-599 kronor paret. Baddräkterna kostar 599 kronor och för en badhandduk får du betala 499 kronor. Strandväskan kostar 249, badringen 399 och tofflorna 299 kronor. Allt hittar du på länken nedan. Tumnagel
88kg
+
Bobby Green
0

Diesel driver med influencers
Var en follower istället

Det är enkelt att retas med influencers och det är precis vad Diesel gör i sin senaste kampanj Be a Follower. I den får vi se sociala medier-personer som har lite svårare att göra saker än oss andra dödliga. Tumnagel
107kg
+
Bobby Green
0

Ny löparsko från Puma
Designad för vardagslöparen

I sin senaste löparsko Hybrid NX har Puma kombinerat materialen Ignite Foam med NRGY Beads och fått fram en sko som är designad för vardagslöparen. Skorna finns för både dam och herr, kostar 900 kronor och ska finnas att köpa nu. Kampanjen kring dem frontas av F1-föraren Lewis Hamilton. Tumnagel
82kg
+
Bobby Green
0

Rein tolkar Leila K:s Electric
Ny kampanj från Volkswagen

Volkswagen satsar hårt på elbilar just nu och 2025 är målet att man ska ha lanserat fler än 20 stycken helt eldrivna modeller. För att lyfta detta har man tagit in artisten Rein som gjort en nytolkning av Leila K:s klassiker Electric. Låten är producerad av Joakim Åhlund från banden Teddybears och Caesars. Rein säger följande: "Jag och Joakim pratade om att "Electric" har en grym klassisk typ av synthbasgång, liknande Giorgio Moroders i ”I Feel Love” med Donna Summer. Vi ville ha den vibben i refrängen och lite "Ix27m yours to keep if you want to" med Teddybears. Sen ville jag addera Rein i verserna och då ville jag ha den hård och minimalistisk med energi. Jag fick genom det här samarbetet en möjlighet att få bidra till att göra något för miljön och samtidigt få hylla Leila K som artist." Bonusklipp nedan. Tumnagel
95kg
+
Bobby Green
0

Weekdays nya kollektion inspireras av cybervärlden
Idag släpps Disconnect

Disconnect är en mindre jerseykollektion från Weekday som innehåller av t-shirts, en hoodie och olika accessoarer. Allt är inspirerat av cybervärlden och den tid vi spenderar uppkopplade på nätet. Gamingkulturen finns också med och för att lyfta fram kampanjen har man skapat en emoticon som visar vad som kan hända med oss om vi sitter alldeles för länge framför datorn. Tumnagel
7kg
+
Bobby Green
0
2018
Nästa sida