m
a
r
5 i går67 tjocka Garaget Garderoben Hemmet Kroppen Passet Sinnet Strupen

Diesel driver med influencers
Var en follower istället

Det är enkelt att retas med influencers och det är precis vad Diesel gör i sin senaste kampanj Be a Follower. I den får vi se sociala medier-personer som har lite svårare att göra saker än oss andra dödliga. Tumnagel
107kg
+
Bobby Green
0
2018

Neo-EX är världens första digitala kollektion
Få nya outfits att visa upp för dina följare

Neo-Ex är ett nytt påhitt från Carlings där man utforskar framtidens mode. Man säger att det här är världens första digitala kollektion och den lanseras tillsammans med den artificiella influencern Perl.www. Kollektionen existerar endast digitalt och tanken är att man ska hitta nya sätt att uttrycka sin modekreativitet utan att lämna ett negativt fotavtryck på miljön. Det du gör är alltså att ladda upp en bild med den posering du vill att plagget ska sitta på och sedan ser Carlings 3D-designers till att "klä" på dig kläderna. När de är klara får du bilden skickad till dig och sedan är det bara att publicera den i dina kanaler och invänta like-stormarna. Exakt hur man tänker ser ni i videon här nedan. I kollektionen finns 19 stycken olika produkter och priserna ligger mellan 100 och 300 kronor. Alla intäkter från projektet går direkt till WaterAid. Tumnagel
42kg
+
Bobby Green
0

H&M:s senaste designas av influencers
Smyglansering av Nyden

Nyden är namnet på H&M:s nya varumärke där kläderna ska designas tillsammans med influencers. Kläderna riktar sig speciellt till millennials, eller Generation Y som vi säger här i Sverige. De influencers som är inblandade i projektet kallas för "tribe leaders" och bland annat är skådespelaren Noomi Rapace och tatueringsprofilen Doctor Woo med och inspirerar modet som skapas. Den stora lanseringen har inte skett än men man har börjat smyglansera ett par t-shirts som går att hitta på länken nedan. Tumnagel
-1kg
+
Bobby Green
0
2017

Matgeek är förbannad på kosttillskottet HERS
"En sån jävla skitprodukt"

Systrarna Hannah Widell och Amanda Schulman är poddare och "influencers" och nyligen lanserade de via deras bolag Perfect Day tillsammans med företaget Better You kosttillskottet HERS. Burken som kostar 399 kronor innehåller 30 stycken piller som ska innehålla "allt för balans, immunförsvar och skönhet". Man säger även att "produkten kommer som ett dagsaktuellt svar på den aktivt medvetna kvinnans behov". Enligt Matgeek är det här bara skitsnack och en burk med piller du inte behöver, och i det här klippet berättar han varför. Tumnagel
415kg
+
Bobby Green
0
2016