Välkommen!
Skaffa Feber+
Dagens artiklar
Ny het mjukost från Kavli
Blir starkast i gänget
Kavlis heta mjukostar på tub får nu ytterligare en medlem och det är i form av Flamin’ Chorizo Cheddar. Precis som namnet avslöjar så är det en cheddarost med smak av het chorizo-korv, chili och cayenne. Denna blir även starkast i serien och beskrivs som något man kan ha för att sätta lite sting på sin matiga macka eller liknande. När den lanseras och vad den då kommer att kosta är fortfarande oklart. Har ni testat de andra i serien?
84kg
Spindel-attraktion på väg till Gröna Lund
Första i sitt slag i Sverige
Nästa sommar får nöjesfältet Gröna Lund en ny åkattraktion i form av Spindeln. Det är en så kallad "Super Jumper" som Grönan säger är den första i sitt slag här i Sverige. Den kombinerar studs, snurr och fart till rytmen av musik. Det finns en bygel som fälls ner över axlarna vilket gör att även yngre kan åka - från fyra år i vuxet sällskap och 100 centimeter i längd är det som gäller. Attraktionen har plats för 42 åkare samtidigt och den kommer att ta Flygande Mattans gamla plats mellan Kvasten och Blå Tåget.
72kg
Godismärket Bubs släpper klädkollektion
Wille jublar
Godisvarumärket Bubs släpper nu en egen klädkollektion vilket verkar vara en populär grej för att sprida sitt brand. I samma veva uppdateras även designen på godispåsarna. Man samlar nu även alla produkter under Bubs-namnet vilket innebär att undervarumärket Goody försvinner. Kläderna är unisex och det finns hoodies, collegetröjor, bucket hats, T-shirts och kepsar att välja mellan. "Att Bubs nu lanserar sin allra första klädkollektion känns som ett naturligt nästa steg. Vårt godis har länge varit en snackis, nu vill vi ge chansen att bära sin kärlek till Bubs på utsidan också. Genom att samla alla produkter under varumärket Bubs skapar vi en tydligare koppling mellan vårt lösgodis och våra godispåsar och stärker samtidigt Bubs som huvudvarumärke. Vårt mål är att göra det enklare för konsumenterna att känna igen sina favoriter och förknippa dem direkt med Bubs. Och precis som vårt godis vill vi att varumärket ska kännas färgstarkt, bubbligt och omöjligt att motstå." Kollektionen släpps bara på nätet och den finns tillgänglig från den 25 september.
78kg
+
Per månad
39 kr
Betala löpande per månad. Ingen bindningstid .
Starta prenumeration
Per år
299 kr
Enklast och billigast, bara 25 kronor i månaden. Betala löpande per år. Ingen bindningstid .
Prova 14 dagar gratis innan du bestämmer dig.
Starta gratis provperiod
Engångsköp
349 kr
Slipp återkommande betalningar, betala ett år i taget. Betala med kort eller Swish.
Köp utan prenumeration