m
a
r
2 i går50 tjocka Garaget Garderoben Hemmet Kroppen Passet Sinnet Strupen

BOSS by HUGO BOSS eyewear

Snyggt och stiligt när svenske Alex Lundqvist gör vårkampanjen för HUGO BOSS. Som väntat frontar man en båge i Clubmastermodell, den stilen är väldigt populär just nu. Den ser lättburen ut och höjer bäraren ett snäpp över mängden. Tumnagel
81kg
+
Åsa Wikström
0

Erika fotas både som tjej och som kille

Det svenska jeansvarumärket Crocker presenterar nu sin senaste kollektion och de väljer att göra det med modellen Erika Linder - som visar upp både dam- och herrkläderna. Bilden vi ser här ovan är alltså på samma person. Eleonore Säll som är marknadschef på JC säger följande: "Erika är en inspirerande och modig person som är en förebild för många - precis den typ av person som vi på Crocker vill arbeta med. Det kändes kittlande att göra en typ av kampanj som sällan görs i Sverige, och på vårt sätt utmana bilden av det traditionella. Förutom vi som jobbade med plåtningen var det faktiskt ingen som visste, eller gissade, att det var samma person på alla bilder innan vi avslöjade hemligheten, berättar Eleonore Säll." Erika Linder har tidigare bland annat medverkat i Katy Perrys musikvideo och i tidningar som Vogue, Candy och V Magazine. Så här säger hon om bilderna: "Det som lockade mig mest med kampanjen var just att jag skulle få chansen att fotograferas som både tjej och kille i samma bild - det var verkligen en häftig känsla att se det färdiga materialet. Dessutom passar Crockers klassiska denimmode mig väldigt bra, jag är en typisk jeans- och t-shirt person och bär skinnjacka i princip varje dag." Kläderna kommer att lanseras i JC:s butiker den 24 februari. Tumnagel
205kg
+
Bobby Green
0

KISS gör glasögonreklam

Amerikanska John Varvatos Eyewear har lyckats få KISS att göra vårkampanjen för märket. John Varvatos startade upp år 2000 med kläder i dressad rock n´roll känsla. Nu gör man även solglasögon, väskor, skor och dofter. KISS album "Dressed to Kill" är inspirationskällan till bilderna som visar gruppen i full make-up med John Varvatos solglasögon och kostymer. Tumnagel
72kg
+
Åsa Wikström
0
2013

I hög hatt med bräda

Surfaren Chris Del Moro är posterboy för Baldessarini‘s vårkampanj och det är briljant. Det är rejält synd för min del att jag ser ut som en riktigt stolle på longboarden för annars hade jag genast sprungit och köpt en ny kostym. Tumnagel
104kg
+
Roger Åberg
0