m
a
r
4 i dag4 i går69 tjocka Garaget Garderoben Hemmet Kroppen Passet Sinnet Strupen

Coca-Cola Light får ny design
Stämplade med olika populära uttryck

Coca-Cola lanserar nu ny design på burkarna till Coca-Cola Light. Med dessa vill man hylla uttrycksfullhet och inspirationen kommer från uttryck som många älskar att använda sig av - i USA i alla fall. Designen kommer att finnas under en begränsad period. Tumnagel
50kg
+
Bobby Green
0
2019
2017
2016
2015

Lyxigare Cola-Cola-design från Trussardi
Tre burkar och en flaska

Coca-Cola har flera gånger använts som reklampelare för modedesigners och musiker och det har varit Coca-Cola Light i Frankrike som stått för dessa samarbeten. Nu är det dock dags för Italien att göra entré, och man gör det med modehuset Trussardi som får sätta sin prägel på förpackningen. Tre olika specialdesignade burkar och en flaska kommer att börja säljas på utvalda exklusiva restauranger och caféer runt om i Italien, så om ni befinner er där i krokarna i sommar kan det ju kanske vara kul att haffa ett exemplar. Om dessa kommer att vara dyrare än vanliga framgår tyvärr inte. Tumnagel
58kg
+
Bobby Green
0
2014
2013