m
a
r
2 i dag6 i går70 tjocka Garaget Garderoben Hemmet Kroppen Passet Sinnet Strupen

Lewis Hamilton frontar Pumas senaste kampanj

Träning är inte bara gymmet

Visa inte Garderoben-artiklar
Garderoben / Kläder

Puma lanserar i dag sportmärket Puma 24/7 och kampanjen för detta frontas av F1-världsmästaren Lewis Hamilton. Med kampanjen vill Puma omdefiniera sin prestationsfilosofi eftersom träningspass inte längre bara är de man gör på gymmet. Så här säger Lewis:

"En av de viktigaste aspekterna i mitt liv är träning. Jag gör det inte bara för att se vältränad ut, utan för att mitt jobb kräver det. Innan varje tävlings race måste jag träna extremt hårt - det gör skillnaden mellan att vinna eller förlora. Det känns grymt att få bli en del av PUMA-familjen och speciellt den här kampanjen som stämmer 100% överens med vem jag är som person."

Visa
Pressmeddelande
Today global sports brand PUMA launches their “24/7” campaign, the brand’s newest performance proposition for men, featuring Lewis Hamilton. As the newest addition to the PUMA family, the four-time FIA Formula OneTM World Champion will spearhead the Men’s Training Business, beginning with the 24/7 marketing campaign, which redefines the brand’s performance philosophy in a time when workouts are no longer constricted to the gym.

LEWIS HAMILTON is the new face of 24/7, PUMA’s new Men’s Training Campaign

Lewis Hamilton is the perfect embodiment of the 24/7 training proposition. With his unending travels and insane schedule, he demonstrates just how necessary it is to have a wardrobe that performs from the gym to the street. PUMA has recognized that the city itself can be the gym, track and stage all day, every day, which is how “24/7” came about. The streetwear line is built to perform. Product designs feature a fusion of high performance training technologies with streetwear styling to create the most flexible collection to date.

“For me, training is one of the most important aspects of my life, I don’t just do it to be fit, but because my job requires me to. Before every race I need to be shedding pounds, this completely makes the difference between winning and losing. I think it’s so dope to be part of not just the PUMA family, but this campaign, which aligns 100% with who I am,” said Lewis Hamilton.

PUMA’s newest brand ambassador showcased his training skills at the first ever Global Team Faster Summit in Los Angeles. The event brought together over 100 PUMA trainers from around the world to partake in a fully immersive brand experience featuring street training workouts and workshops that encourage personal hustle.

“As the ultimate hustler, Lewis kicked ass while sporting pieces featured in the 24/7 campaign,” said Adam Petrick, PUMA’s Global Director of Brand and Marketing. “He brings his own style and looks good while doing it, which is why he perfectly represents the 24/7 mindset.”
McDonald's lanserar McVegan i Sverige
Kommer innan årsskiftet 
157kg
+
Bobby Green
0
JW Anderson och Converse samarbetar
Så här ser skorna ut 
58kg
+
Bobby Green
0
KFC släpper ny kollektion med prylar
Julklappstips? 
70kg
+
Bobby Green
0
Köp ett par handklovar för 65 000 dollar
Eller inte 
40kg
+
Bobby Green
0
Enormt penthouse till salu i New York
Har grym utsikt 
237kg
+
Bobby Green
0
The Outfield - Your Love
Fredagsklassikern 
110kg
+
Bobby Green
0
Glen bygger fantastiska motorcykelmodeller
I skala 1:4 
105kg
+
Bobby Green
0
Snubbe satte biltuta på sin cykel
Tröttnade på folk som drällde i cykelfilen 
248kg
+
Bobby Green
0
Jureskog Signature är tillbaka på McDonald's
Snart är samarbetet över 
-12kg
+
Bobby Green
0
Vox tar sig en titt på J Dillas favoritverktyg
Samplern Akai MPC3000 
101kg
+
Bobby Green
0
Chris Pratt intervjuar Margot Robbie
Lånar Jimmy Kimmels plats 
155kg
+
Bobby Green
0
Jackor inspirerade av The Empire Strikes Back
Ska hålla dig varm på Hoth 
177kg
+
Bobby Green
0
Övergiven badort i Florida
Spännande 
113kg
+
Bobby Green
0
iPhone X är den bästa telefonen just nu!
Trots dyr prislapp vinner den 
34.9°
+
Roger Åberg
0